АБАГУЛЬНЕННЕ ЭФЕКТЫЎНАЙ ПЕДАГАГІЧНАЙ ПРАКТЫКІ ПЕДАГОГАЎ Ў 2021/2022 НАВУЧАЛЬНЫМ ГОДЗЕ
развернутьАБАГУЛЬНЕННЕ ЭФЕКТЫЎНАЙ ПЕДАГАГІЧНАЙ ПРАКТЫКІ ПЕДАГОГАЎ ДУА “АСНЕЖЫЦКАЯ СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА” ПІНСКАГА РАЁНА Ў 2021/2022 НАВУЧАЛЬНЫМ ГОДЗЕ
Прозвішча, імя і імя па бацьку настаўніка |
Форма і тэрмін справаздачы |
Тэма |
Кіцель І.М. |
КАСТРЫЧНІК Адкрыты ўрок у рамках тыдня педагагічнага майстэрства “Педагагічнае майстэрства і творчы пошук – важны фактар фарміравання паспяховай асобы вучня”
|
Фарміраванне уменняў і навыкаў пры рабоце з англійскімі прыназоўнікамі пры падрыхтоўцы да ЦТ. |
Шэлест Н.Я. |
Выкарыстанне тэхналогіі крытычнага мыслення як сродка развіцця творчай актыўнасці на ўроках працоўнага навучання |
|
Прыгодзіч С.М. |
Сістэма фізічнага выхавання навучэнцаў, якія маюць адхіленні ў стане здароўя |
|
Татарэвіч Н.П. |
СНЕЖАНЬ Прэзентацыя практычных рэкамендацый класным кіраўнікам па тэме ў рамках тыдня класных кіраўнікоў |
Роля класнага кіраўніка ў арганізацыйнай дзейнасці вучнёўскага калектыва, развіццё ініцыятывы і самадзейнасці навучэнцаў |
Кос Т.А. |
ЛЮТЫ Майстар-клас у рамках тыдня псіхалогіі |
Адаптацыя першакласніка – залог паспяховага навучання |
Шпакоўская В.А. |
КРАСАВІК Прадстаўленне зкарэкціраванага Палажэння аб самаадукацыі педагогаў ад 20.09.2019 г. у рамках навукова-тэарэтычнай канферэнцыі “Самаадукацыя як неабходная ўмова развіцця прафесійнай кампетэнтнасці педагога” |
Кіраванне працэсам самаадукацыі педагогаў ДУА “Аснежыцкая сярэдняя школа” Пінскага раёна |
Хлебус Г.І. |
МАЙ Справаздача аб рэзультатах работы школы па інавацыйнай дзейнасці (пед.нарада) |
Механізмы кіравання інавацыйнай дзейнасцю |
Трушкевіч А.А. |
МАЙ Выступленне на паседжанні раённа-метадычнай нарады педагогаў арганізатараў |
Выкарыстанне метада “Міравое кафэ” на занятках у “Школе Лідэра” як сродак актывізацыі лідэрскіх якасцей падлеткаў |
свернуть